Google Evliya mıdır?Alim midir? -2-

6
554

Bu serinin ilk yazısını hatırlarsınız.Pek bi meşhur oldu.Google’da “google evliya” diye aratırsanız yaklaşık 15 sayfalık sonuç bulursunuz.Sağolsun 30’dan fazla web sitesi (Ç)ALINTI yapmış.Bazı siteler var ki,yazıyı sanki kendisi yazmış gibi yapmış.Gerekli uyarıları kendilerine yaptım ve kanak koydular.Tekrar uyarıyorum,gene (Ç)ALINTI yaparsanız,gereği yapılacaktır.

Serinin devamı,huzurlarınızda.Burada tüm yazılanlar doğrudur,gerçek olduğuna inanmayanlar varsa,kaynağı e-posta adresine yollayabilirim,sorun değil..Başlıyorum,yarılmaya ve dumura uğramaya hazır olun.Tırnak içindeki kelimeler googledan aranmış kelimeler,yanındakiler de nacizane yorumlarımdır..

  1. dünyaya neden dünya demişler” dert olmuş adamın içine..
  2. lisede herkez kafama vuruyorlar” belli ki çok ezmişler bu arkadaşı
  3. sigarada otlakçılara söz” belli ki illallah demiş otlakçılardan.
  4. www.at ve kadın com” vay hayvan,herfiteki fanzetiye bak..
  5. en son cornetto reklamındaki çocuk” aşık olmuş çocuğa
  6. sınavdan önce okunmuş pirinç yemek” belli ki öss’ye çalışılmamış,iş pirince kalmış
  7. iniversite hayat için şart değil yazıları” ama önce üniversite nasıl yazılır onu öğren be
  8. yaaa ülkemize katkıda bulunmuş kişiler diyom ya” adam aynen böyle yazmış,sanki önce başka bir arama yapmış,google’da; “Pardon anlamadım abi” demiş,o da ardından böyle samimi bir cümle kurmuş..
  9. bana onbeş kişi verin”  muhtemelen mahalle kavgası var,kimse gelmemiş kavgaya,son çare googledan adam istiyor
  10. en iyi arkadaşa sene sonu hatıra yazısı” ulan hayvan,otur da emek ver,kendin yaz madem en iyi arkadaşın..
  11. BATMAN FİLMİNİ AÇ” emredersiniz PAŞAM..
  12. ingilizcede at pornosu” ohaaaa,çüşşş hayvannnnn
  13. ıstediğim örnekler” ulan istediğin örneği google nerden bilsin,a denyo?
  14. herkes kaşık bükebilir mi ??” demek googleda “evet bükebilir” diye bir cevap çıksa,abanıcak kaşıklara bu zat-ı muhterem.
  15. kasiyer fazla para üstümü verdi” ne mutlu sana
  16. süpermarketteki yapmamız gereken aktiviteler” nası yani ulan?Süpermarkette nası bi aktivite yapılabilir?
  17. japonyadaki türk hırsızlar” bu kadar meşhur mu yav Türk Hırsızlar?
  18. sınava girecek çocuğa ne yedirilir” muhtemelen bir öss annesi,ne yedirilir bilmiyorum da,sınavdan sonra bir bardak soğuk su içirilir..
  19. izcilik böyle bişey” nasıl bişey?
  20. oss 2008 sinav sorulari calinir mi” valla pek tavsiye etmem!
  21. kızlarla ne hayal edilir” o senin fantezi dünyan
  22. gözlük kaybetme ile ilgili espiriler” lan böyle bir mizah türü mü var ki?
  23. “sivil toplum örgütünün teli kaç?” yuhhhhh ohaaaa,lan itfaiye mi,polis imdat mı bu?Sivil toplum örgütü diye tek bir örgüt mü var?

Bunlar 2008 Mayıs-Haziran’dan seçmece aramalar..Daha buraya yazamadığım bir sürü sapık arama örnekleri var..Sapık çok,dikkatli olun

6 YORUMLAR

  1. kasiyer fazla para üstümü verdi, demekle adam ne demek istiyor acaba amacını bit türlü anlayamadım. ne öğrenmek istemiş olabilir, diye insan merak ediyor. Bazen nette dolaşırken canım sıkıldığında acaba ne çıkacak diye bakarım ben de abzürt şeyler yazarım google ama böyle karışılıklı konuşur gibi değil yani 🙂
    ayrıca milletimiz de ne yöne doğru gidiyor belli değil sapıklar bir yandan, ilgisiz alakasız öğrenciler, ıvır zıvır kıl tüy….

  2. Valla bunları bana ilk gönderdiğinde yuh dedim ya. daha bi sürü şey vardıda buraya yazmamış yoksa kapanırdı site ama bunları yazan insanlar var.

  3. Hehe nerden buldun bunları ya.. 😀 Yuh neler sormuşlar ..”Süpermarketteki yapmamız gereken aktivitiler” ßence bunu arayan annesinin almasını istediği şeyleri unutmuş google’a soruyor 😀 YouTube gibi Google’ın kapatıldığını düşünemiyorum 🙂

CEVAPLA

İnsan mısın? *