Yurdum İnsanı versus Realist Hakkı

5
399

Yeni bir seriye başlıyorum,ev arkadaşının ıhlamur demlediği demlikte çay demlemeye çalışırken,çayın tadında bir gariplik olduğunu sezinleyip Onur’a küfrederken aklıma geldi bu fikir.. (Powered By Küfrü Yiyen Onur)

Biz insanlarda,ingilizcesi de “hüüümın biiing” garip bi durum var..Bi tane sokak iti vardır,cılız,tüyleri soluk,bütün gün dolanır sokaklarda,kimsenin dikkatini çekmez.Ama o köpek,kamyonun altında kalıp,ziki,bağırsağı asfalta dökülünce herkes başına toplanır.Bakar,inceler, “baarsağa bak lan,nası çıkmış” der falan..

Yurdum İnsanı ve Realist Hakkı diye 2 tiplememiz olucak..

Mahallenin birinde gariban bi dayı ölmüş,sokakta yatıyor öylece,yurdum insanı etrafına toplanıyor hemen,Realist Hakkı da orada..

Yurdum İnsanı=Y.İ

Realist Hakkı     =R.H

Y.İ:Vahh,vahhh,vahh,ölmüş adam,gencecik daha,gencecikk

R.H: Nerden baksan 60 var lan bu..

Y.İ:Çok üzüldüm,kahroldum,acıdım,içim acıdı.

R.H: E adam açlıktan-garibanlıktan ölmüş,evvelinde nerdeydiniz?Bizim mahalledeki Gariban Ömer Dayı bu..

Y.İ:Çok iyi adamdı,çoook,kimseye bi zararı yoktu..

R.H: Geçen hafta açlıktan bakkaldan 1 somun ekmek çaldığında,kafa göz girdiniz ya adama,nası zararı yok?

Y.İ:Ama o başka,orda şey oldu,bizim şeyimiz geldi,ımmm “linç psikolojimiz” geldi,gözümüz döndü..

R.H Ömer Dayı’nın da gözü dönmüş,adam ölürken başucundaki ekmeğe baka baka ölmüş..

Y.İ:Ermiş,meczup falan diyorlardı Ömer Dayı için,şefaatçimiz olur işallah..

R.H:Lan adam 22 sene adam öldürmekten yattı içeride,nereye ermiş tam olarak?

Y.İ:Ama öyle deme Hakkı Bey,suçsuzmuş diyorlar..

R.H:Kim diyo?Ermişler mi?

Y.İ:Ama ben ölüceğini anlamıştım,son günlerde gözleri hep yere yere,toprağa  bakıyodu..

R.H:Allah’ım çıldırıcam,Ömer Dayı bildim bileli toprağa bakar,belki 3-5 kuruş bişi bulurum,düşüren olmuştur diye..

Y.İ:Aman Hakkı Bey,tek iyi kelime ettirmediniz Ömer Dayı hakkında..

R.H:Cenazesinde “iyi bilirdik” dersiniz,size yeter..

Y.İ:Bu Hakkı Bey’de çok sivri dilli..

R.H:Hakkı bey ziksin sizi,dağılın lan adamın başından,Gariban Ömer Dayı,bu dünyada çekemedi sizi,ruhunu daraltmayın bari adamın..

5 YORUMLAR

CEVAPLA

İnsan mısın? *