İyyyki Doğdun At Gözlüğüüüü

4
514

Agacım bugün tam bir yıl olmuş site açılalı..Vay be..1 yıl.Aslında “vay be” lik bi durum yok,1 yıl uzun bir süre sayılmaz,ne siteler var 10uncu yılını geçen.Ama kargaya yavrusu kartal gözükür misali,azıcık gazlıyım sitemi : )

Dürüst olmak gerekirse(bu lafa da uyuz olmaktayım,normalde yalancı-palavracı mı olmak gerekir) 1 sene evvel siteyi açarken,gene 3-4 aya kalmaz kapanır diyodum.Bundan önce 2 başarısız site girişimim olmuştu elimde,avucumda patlamıştı.Hata bende miydi bilmiyorum,birinde host firmasıyla debeleşmiştim,aa firma mı dedim?Ne firması yahu,bi tane elemandan aldıydım hostu,az çektirmedi,site günde 3 saat açıksa geri kalanında kapalıydı,deyyus herif.diğer sitede de web bilgisinden anlamadığımdan başkasına muhtaçtım.Yapamadım,yürümedi..

Tabi şu an sitenin yürümesi,benim web programlama bilgisine sahip olduğum manasına gelmiyor.Gene bi bok bildiğim yok,ama wordpress emmi sağolsun,her şeyi basitçe yapmama,benim gibi asp,php,html cahili adamlara bile site yapabilmeye olanak sağlıyor.

1 sene içinde ne oldu?Bir şeyler yazabildiğimi fark ettim.Yazdıklarımın okunduğunu fark ettim.Okunanların beğenildiğini fark ettim.

Güzel insanlar tanıdım : ) Yunus,Tolga,Merve,Nehir,Zıkkımın Kökü,Selin ve Tarık,destekleriniz için teşekkürler..

Herhangi bi beğenilme kaygısı olmayınca,insan daha rahat yazıyor.Sonuçta burası benim diyorum,hoyratça at koşturuyorum : )

1 Sene içinde 1000 küsür yorum yazılmış,az değil,sevindirik oldum..Değinilmemiş şeylere değinmeye,değinilmiş şeylere ise farklı açılardan yaklaşmaya çalıştım,samimi olmak için kastım.Saçmaladığım yazılar olabilir,ama her zaman dediğim gibi “Sürçü Lisanlarım Köpeğiniz Olsun” : )

Yazımı şöyle bitirmek isterdim tabi,oscar törenlerinde ödül alan adam gibi; Öncelikle beni bu yolda yalnız bırakmayan anneme falan..

Ama ne anamın ne babamın haberi var bu siteden..Bu yüzden Can Dostlar Ömer’e Cem’e Mustafa’ya Çağrı’ya ve yazılarımı ilk ona okutup fikir aldığım “Edebiyatçı” Melike Çakı‘ya teşekkürler : )

Yazabildiğim kadar yazıcam,bittiği yerde biter,ama slogan aynı hep;

At Gözlüğü Ya da At Şu Gözlüğü!!!

4 YORUMLAR

  1. @zıkkımın koku:agacım eğer üye olursan,giriş yaptıktan sonra,o karakter yazma şeysi çıkmıyor..

    Yorumların,yazılır yazılmaz sitede yer almasına izin verdim,ama böyle yapınca da spam yorumlar olmasın diye böyle bi uygulama yapmak durumunda kaldım

  2. Yazıyı yazarken unutulmamak da bizi mutlu etti emin ol. Yazıların güzel, böyle devam edersen birisi seni keşfedecek ((=
    He bi de unutmadan; şu karakter giyme şeysine uyuz oldum he, her yorumda girilir mi yahu

  3. İsmim geçince bende bi sevindirik oldum..Bi iki arkime hava atarım artrık Eyvallah Emrah abi 😉 Klasik sözler vardır Nice yıllara falan fişan ama samimi olmıycak başkada ne söylenir bilemedim şimdik…İyiki doğdun at gözlüğü… 🙂

    SelametLe…

  4. siteni bende takip etmeye çalışıyom. çoğu yazın beni koparıyo valla.
    bu siteyi mümkün oldugunca açık tutmaya çalış. yazılarından esirgeme bizi. 😀

CEVAPLA

İnsan mısın? *